یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت زخمی شدن ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد آیت‌الله علم‌الهدی: «پردیس زندگی» اولویت نخست فعالیت‌های عمرانی دانشگاه فردوسی باشد | ضرورت معرفی دستاوردها و ذخایر علمی سفر رئیس اقلیم کردستان عراق به تهران انفجار خودروی بمب‌گذاری‌شده در سوریه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اذعان مقامات صهیونیست به بن بست اسرائیل در جنگ غزه غزه؛ هشت ماه در جنگ مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی ممنوع شد رئیس جمهور: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند تأیید طرح سامان‌دهی مسکن و اجاره‌بها | صحت انتخابات در تمام حوزه‌ها به تأیید رسید
سرخط خبرها

پنتاگون به دنبال دلیل شکست پدافند هوایی در پایگاه اردن

  • کد خبر: ۲۰۸۷۸۹
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
پنتاگون به دنبال دلیل شکست پدافند هوایی در پایگاه اردن
یک مقام وزارت دفاع آمریکا گفت که پنتاگون در تلاش برای مشخص کردن دلیل شکست پدافند هوایی این کشور در پایگاه نظامی در اردن است که در حمله پهپادی روز گذشته دست کم ۳ نظامی آمریکایی کشته و بیش از ۳۰ نظامی دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشت که پنتاگون در تلاش برای مشخص کردن دلیل شکست پدافند هوایی در پایگاه «برج ۲۲» برای مقابله با حمله پهپادی است.

یک مقام آمریکایی نیز به الجزیره گفت که تعداد مجروجان حمله به پایگاه آمریکا در اردن به ۳۰ نفر افزایش یافته است.

آسوشیتدپرس به نقل از مقام آمریکایی خبر داد که پایگاه آمریکایی هدف قرار گرفته شده شامل نیرو‌های مهندسی، هوایی و خدمات پشتیبانی و امنیتی آمریکا بوده است.

واشنگتن پست نیز به نقل از مقامی در پنتاگون اعلام کرد که پهپاد مهاجم، محل اقامت نیرو‌های آمریکایی در پایگاه را هدف قرار داد.

یک مقام آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که پهپاد بزرگی پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن و در نزدیکی مرز سوریه را هدف قرار داد.

وی افزود که از این پایگاه نیرو‌های ائتلاف برای ارائه مشاوره و کمک به نیرو‌های اردنی استفاده می‌شود.

واشنگتن پست نیز به نقل از یک مقام در پنتاگون اعلام کرد که وزارت دفاع آمریکا در تلاش برای مشخص کردن دلیل شکست پدافند هوایی برای مقابله با پهپاد بوده است.

یک مقام نظامی آمریکایی نیز به شبکه خبری الجزیره گفت که آمریکا همچنان در حال تحقیق درباره پایگاهی است که حمله از آنجا علیه نیرو‌های آمریکایی در اردن صورت گرفته است.

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و دستکم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

یک مقام آمریکایی نیز به خبرگزاری «رویترز» گفت: «۳۴ پرسنل آمریکایی برای آسیب مغزی احتمالی پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین  در اردن مورد ارزیابی پزشکی قرار می‌گیرند.»

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->